Informacje
INFORMACJE
Informacje
Witamy na naszej stronie internetowej.
Zapraszamy do korzystania z naszego serwisu internetowego przy składaniu rezerwacji na trasy promowe Scandlines.
Od dnia 11.10.2012 armator Scandlines nie obsługuje tras promowych Sassnitz-Trelleborg i Rostock-Trelleborg.
Rezerwacje na trasie Rostock-Trelleborg można dokonywać na stronie internetowej: www.promy-skandia.pl.
Serdecznie zapraszamy.
Jako przedstawiciel Scandlines na Polskę i gwarantujemy Państwu pełne wsparcie w języku polskim, w zakresie dokonywania rezerwacji biletów promowych, zmian oraz anulacji.
W zakładce „Do Pobrania” znajdują się pliki z niezbędnymi regulaminami przewoźnika i warunkami dokonywania rezerwacji w naszej firmie.
Poniżej kilka przydatnych informacji:
Armator SCANDLINES pobiera opłaty: paliwową (BAF) i środowiskową (GIR).
Ceny biletów za fracht wyliczane są indywidualnie dla konkretnych pojazdów, zgodnie z ich wymiarami, rodzajem i wielkością ładunku z uwzględnieniem opłaty paliwowej oraz środowiskowej, zgodnie z cennikiem Scandlines oraz aktualnymi stawkami BAF i GIR.
Ceny biletów promowych podawane są w walucie EUR zgodnie z aktualnym cennikiem Scandlines GmbH.
Reklamacje, zmiany, zwroty, anulacje
Informujemy, że Firma Skandia realizuje wszelkie zmiany, anulacje, zwroty oraz przyjmuje reklamacje, które dotyczą jedynie rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem naszej firmy, zgodnie z regulaminem Firmy Skandia oraz obowiązującymi regulacjami Scandlines GmbH.
Zwierzęta na pokładzie
Na prom można zabrać mniejsze zwierzęta, takie jak pies i kot. Zwierzęta mogą poruszać się po wszystkich obszarach bez dywanów, ale muszą być na smyczy lub w klatce.
Podczas przeprawy możesz łatwo zabrać swojego zwierzaka na pokład promu.
Podczas przeprawy zwierzęta mogą poruszać się wszędzie tam, gdzie nie ma dywanów, ale ze względów higienicznych muszą min. znajdować się dwa metry od bufetów i tym podobnych.
Zwierzęta muszą być również na smyczy, w zamkniętej klatce, koszu lub tym podobnym, ze względu na innych pasażerów. Oczekujemy również, że będziesz mieć oko na swojego zwierzaka podczas rejsu i upewnisz się, że nie jest on uciążliwy dla innych pasażerów.
W przypadku jakichkolwiek pytań w trakcie rejsu prosimy o kontakt z obsługą, która jest zawsze gotowa do pomocy.
Psy na pokładzie
Jeśli masz ze sobą psa, może on przebywać w samochodzie podczas rejsu, ale ze względu na bezpieczeństwo na morzu nie możesz go odwiedzać podczas żeglugi.
Jeśli pies jest z tobą na pokładzie promu, możesz pożyczyć miskę na wodę od Scandlines FoodXpress.
Niestety na promie nie ma toalety dla psów.
Paszport zwierząt domowych i szczepienia w UE
Pamiętaj, że psy i koty muszą mieć paszporty, aby móc podróżować do innych krajów UE. Paszport musi również zawierać świadectwo weterynaryjne dotyczące szczepionki przeciwko wściekliźnie. Przeczytaj więcej o paszporcie dla zwierząt domowych w Duńskim Urzędzie ds. Bezpieczeństwa Żywności.
Samochody dla osób niepełnosprawnych i pasażerowie o ograniczonej sprawności ruchowej
Uzyskaj pomoc we wjeździe na pokład na osobiście obsługiwanym pasie.
Wybierasz się w rejs samochodem dla osób niepełnosprawnych z oryginalną plakietką dla niepełnosprawnych? Albo podróżujesz z kimś, kto korzysta z wózka inwalidzkiego lub ma ograniczoną mobilność? Postaramy się umieścić Twój samochód jak najlepiej na pokładzie promu.
Jak się odprawić?
Przyjedź do portu z dużym wyprzedzeniem
Wjedź na osobiście obsługiwany pas
Na osobiście obsługiwanym pasie dowiesz się, jak najlepiej dostać się na pokład promu i do strefy pasażerskiej.
Uwaga: Odprawy samoobsługowej nie można dokonać, jeśli w rezerwacji biletu zaznaczono, że jedna lub więcej osób w samochodzie ma ograniczoną sprawność ruchową lub korzysta z wózka inwalidzkiego.
Rzeczy zagubione
Zapomniałeś czegoś na pokładzie promu? Przechowujemy to w Puttgarden lub Gedser.
Rzeczy zagubione na promie pomiędzy Puttgarden-Rødby
Jeśli znajdziemy zapomniane rzeczy na promach na przeprawie Puttgarden-Rødby, przechowujemy je w Puttgarden przez sześć miesięcy.
Skontaktuj się z naszym zespołem w Puttgarden:
E-mail: Lostandfound@scandlines.com
Telefon: +49 4371 5050
Rzeczy zagubione na promie pomiędzy Rostock-Gedser
Zapomniane rzeczy na rejsie Rostock-Gedser, przechowywane są w Gedser. Przechowujemy przedmioty przez 30 dni, a następnie przekazujemy je policji w Nykøbing Falster.
Skontaktuj się z naszym zespołem w Gedser:
E-mail: GedCheckin@scandlines.com
Utwórz reklamację
Jeśli nie będziesz zadowolony z produktu lub usługi, możesz wysłać do Scandlines reklamację.
Scandlines zawsze dokłada wszelkich starań, aby zapewnić ci udaną podróż, ale jeśli niespodziewanie nie jesteś zadowolony z produktu lub usługi, wyślij e-mail do działu obsługi klienta na adres customerservice.germany@scandlines.com i opisz swoje doświadczenia.
Zawsze otrzymasz pomoc.
Przeczytaj więcej o opcjach reklamacji w warunkach przewozu Scandlines.
Przepisy celne
Pamiętaj o zasadach celnych przy zakupach towarów bezcłowych na promie.
Podczas przekraczania granicy na promie zawsze przestrzegaj przepisów celnych.
Zgodnie z przepisami celnymi, towary zakupione w kraju UE można bezpłatnie przewieźć do Danii, o ile towary zostały zakupione na własny użytek. Dotyczy to wszystkich towarów, w tym tytoniu, mocnych alkoholi, piwa i wina.
Użytek własny oznacza, że tylko ty, członkowie twojego gospodarstwa domowego lub prywatni goście korzystają z zakupionych towarów.
Zakup bezcłowego tytoniu na pokładzie jest jednak ograniczony i można go dokonać tylko za okazaniem karty pokładowej.
Towary nie mogą dawać podejrzeń, że zakup został dokonany w celach handlowych. Jako konsument musisz zatem być w stanie udowodnić, że towary są przeznaczone na własny użytek. W razie wątpliwości ostateczną decyzję podejmie duńska administracja podatkowa.
Przeczytaj więcej o przepisach celnych, wytycznych i ocenie, czy towary są na własny użytek na stronie internetowej skat.dk

- Dane kontaktowe
Skandia Bogdan Palka
ul. Franciszka Zembali 18 B
41-809 Zabrze
Polska
NIP: 6481000694
REGON: 241865414
- Godziny otwarcia
Poniedziałek – Piątek: 8:30 – 16:30
Weekend – Święta: Nieczynne
- Numery kontaktowe
+48 (32) 272 39 61
+48 (32) 376 40 20
Infolinia: 801-000-315
Scandlines Polska – Główny Przedstawiciel na Polskę Towarzystwa Promowego Scandlines.