Aktualności

 

Ważne informacje!

 

Informacja w związku z epidemią Covid-19

 

 

Drogi Kliencie,

Należy pamiętać, że rząd duński odradza wszelkie podróże do Danii, które nie są konieczne.

Więcej informacji na temat tymczasowych ograniczeń w podróżowaniu do Danii można znaleźć na stronie internetowej duńskiej policji, w informacjach dotyczących podróży. Można również zasięgnąć informacji na stronie polskiego ministerstwa spraw zagranicznych.

 

Klienci przed zakupem biletów i podróżą winni się zorientować o aktualnie obowiązujących przepisach wjazdowych dotyczących kraju tranzytowego i kraju docelowego.

 

Wjazd do Niemiec
Od 8 listopada 2020r osoby wjeżdżające do Niemiec z tzw. obszarów wysokiego ryzyka zarażeniem wirusem COVID-19, (https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Transport/Archiv_Risikogebiete/EN-Tab.html) są zobowiązane do przestrzegania obowiązujących przepisów dotyczących kwarantanny i objęte są obowiązkiem rejestracji cyfrowej pod adresem (https://www.einreiseanmeldung.de) w lokalnym urzędzie zdrowia przed rozpoczęciem przeprawy, chyba że osoby takie objęte są jednym z poniżej wymienionych wyjątków.
Scandlines zobowiązane jest do sprawdzenia w porcie przed przeprawą promową, czy pasażer pomyślnie przeszedł cyfrową rejestrację wjazdu. Jeśli pasażer nie okaże dowodu cyfrowego wpisu, Scandlines nie może przewieźć takiego pasażera.
Z obowiązku wpisu zwolnione są następujące grupy osób:
- Osoby, które przejechały przez obszar ryzyka bez postoju
- Osoby, które wjeżdżają do Niemiec tylko w celu tranzytu
- Osoby, które ze względu na mały ruch graniczny przebywały w strefie ryzyka krócej niż 24 godziny lub zamierzają przebywać w Niemczech krócej niż 24 godziny
- Osoby, które zawodowo wjeżdżają do Niemiec w celu transportu drogowego osób lub towarów.

 

Więcej szczegółów dotyczących bezpiecznej podróży dla wszystkich podczas COVID-19 znajdziecie Państwo na stronach internetowych Scandlines.

 


 

Nowa Oferta Scandlines – Summer Deal 2021

 

 

Oferta -20% taniej , w tym podróż w obie strony wliczona w cenę, dowolna data podróży powrotnej, którą można bezpłatnie anulować do 3 miesięcy po zarezerwowanym wyjeździe.

 

Idealny bilet na wakacje w Danii od 210 €.

 

Bilety można rezerwować tylko do 20 czerwca! Uwaga – przedłużono możliwość rezerwacji do dnia 27/06/2021 !

 


 

Scandlines zmienił nazwę taryfy ECONOMY EXTRA na STANDARD. Warunki taryfy pozostają bez zmian.

 

 


 

Rezerwacje dla autokarów dla autokarów na trasy łączone ze Szwecją można wykonywać za pośrednictwem naszego biura. Nie ma możliwości zakupienia biletu na prom dla autokarów bezpośrednio w portach (płatne tak gotówką, jak i kartą kredytową) bez uprzedniej rezerwacji przez service center.

 

Od dnia 4 stycznia 2016 r. wymagane jest posiadanie dowodu tożsamości (paszportu lub dowodu osobistego) przez wszystkie osoby podróżujące do Szwecji.

 


 

 

Od 2015 roku u armatora Scandlines istnieje możliwość wykupienia usługi zwrotu biletu – Refund Service.

Refund Service daje nam możliwość anulowania biletu i zwrotu pełnego kosztu biletu.

Koszt usługi – 11 euro (opłata bezzwrotna)

Zmiany w rezerwacji – 30euro

Przy zakupie biletu typu FLEX, prawo do anulowania rezerwacji jest wliczone w cenę biletu.

Warunki Handlowe dotyczące usługi zwrotu biletów zawarte są w warunkach taryf Scandlines.

Opłata za zakup biletu w porcie – od 12 euro.

 


 

Nazwy taryf Scandlines 

 

Scandlines umożliwia swoim Klientom lżejszy i szybszy wybór odpowiedniego biletu. Obecnie funkcjonują taryfy: ECONOMY, STANDARD (dawniej ECONOMY EXTRA) oraz FLEX.

Szczegóły znajdziecie Państwo w zakładce „DO POBRANIA” – „Taryfy Scandlines”

 

 


 

Informujemy, że Scandlines wprowadził obowiązek podawania numeru komórkowego (kontaktowego) do osoby podróżującej liniami Scandlines, celem informowania bezpośrednio (wiadomość sms) klientów podróżujących o ewentualnych zmianach w ruchu promów (sztormy, odwołania czy opóźnienia promów).

Podanie numeru kontaktowego jest obowiązkowe, warunkujące realizację rezerwacji.

Telefon osoby podróżującej musi być aktywny za granicami Polski. Niezbędne jest podanie numeru kierunkowego kraju właściwego dla operatora sieci, w której telefon jest zarejestrowany.

 


 

Informacje dotyczące możliwości składania zażaleń
W przypadku, gdy mają Państwo krytyczne uwagi lub nie są zadowoleni z produktu lub usług dostarczanych przez Scandlines, uwagi należy kierować na piśmie na adres: customerservice.germany@scandlines.com.

Składający zażalenie proszeni są o podanie dokładnego powodu skargi wraz z miejscem i godziną zdarzenia, będącego powodem takiej skargi, a także o podanie numeru rezerwacji o ile taka została wykonana.

Jeśli sprawa nie zostanie rozpatrzona w sposób satysfakcjonujący według Państwa uznania, mają Państwo do dyspozycji portal poświęcony składaniu zażaleń Komisji Europejskiej. Przy składaniu tam zażalenia należy podać adres e-mail: customerservice.germany@scandlines.com.

 

Uwaga! Celem poprawnego wypełnienia i przesłania formularza rezerwacyjnego wymagane jest włączenie obsługi JavaScript.