Aktualności

Pn-Pt: 8:30 - 16:30
Sb-Nd: Nieczynne

+48 (32) 272 39 61
801-000-315

AKTUALNOŚCI

Ważne informacje!

Informacja w związku z epidemią Covid-19

Drogi Kliencie,

Przed podróżą należy zasięgnąć informacji szczegółowych, związanych z wjazdem do kraju docelowego, jak i tranzytowego.

Zobacz obowiązujące COVID-19 | Inicjatywy covidowe na promach i w sklepie BorderShop.
Inicjatywy opierają się na poradach i wskazówkach Krajowej Rady Zdrowia, Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz władz duńskich i niemieckich.

Wjazd do Danii
Obecnie nie ma ograniczeń w podróżowaniu dla podróżnych z UE, Szwajcarii i Skandynawii.
Przeczytaj więcej na temat przepisów wjazdowych, obowiązujących wymagań dotyczących badań i kwarantanny na stronie www.coronasmitte.dk/en

Wjazd do Niemiec
Zniesiono wszystkie wymagania dotyczące testów i dokumentacji dla podróżnych do Niemiec od 1 czerwca 2022 r. Dotyczy to zarówno statusu szczepionki, wieku, jak i celu wjazdu.

Nie jest wymagana maseczka ochronna w BorderShop w Puttgarden lub Rostocku.

Więcej informacji na temat tymczasowych ograniczeń w podróżowaniu do Niemiec, Danii i Szwecji można znaleźć na stronach internetowych ministerstw tychże krajów, a także można zasięgnąć informacji na stronie polskiego ministerstwa spraw zagranicznych (www.gov.pl).

Klienci przed zakupem biletów i podróżą winni się zorientować o aktualnie obowiązujących przepisach wjazdowych dotyczących kraju tranzytowego i kraju docelowego.

Więcej szczegółów dotyczących bezpiecznej podróży dla wszystkich podczas COVID-19 znajdziecie Państwo na stronach internetowych Scandlines.

UWAGA!

Od dnia 02/01/2023 aby częściowo pokryć zwiększone koszty paliwa, Scandlines wprowadził dopłatę paliwową za każdy przejazd na biletach dla samochodów osobowych i kamperów (ogólnie podwyżka cen została wprowadzona w związku z sytuacją na rynku paliw od dnia 12/10/2022r i obowiązywała do końca roku 2022 pod nazwą nadzwyczajna podwyżka cen.)

Wysokość dopłaty uzależniona jest od trasy i obecnie od miesiąca kwietnia 2023r wynosi:

Puttgarden-Rødby: 1,50 EUR
Rostock-Gedser: 4,00 EUR

 

Scandlines zmienił nazwę taryfy ECONOMY EXTRA na STANDARD. Warunki taryfy pozostają bez zmian.

W miejsce taryfy ECONOMY pojawiła się taryfa EARLY BOOKER. Więcej o tej taryfie w zakładce DO POBRANIA

Rezerwacje dla autokarów na trasy łączone ze Szwecją można wykonywać za pośrednictwem naszego biura. Nie ma możliwości zakupienia biletu na prom dla autokarów bezpośrednio w portach (płatne tak gotówką, jak i kartą kredytową) bez uprzedniej rezerwacji przez service center.

Od dnia 4 stycznia 2016 r. wymagane jest posiadanie dowodu tożsamości (paszportu lub dowodu osobistego) przez wszystkie osoby podróżujące do Szwecji

Od 2015 roku u armatora Scandlines istnieje możliwość wykupienia usługi zwrotu biletu – Refund Service.

Refund Service daje nam możliwość anulowania biletu i zwrotu pełnego kosztu biletu.

Aktualny koszt usługi – 13 euro (opłata bezzwrotna)

Zmiany w rezerwacji – 30euro

Przy zakupie biletu typu FLEX, prawo do anulowania rezerwacji jest wliczone w cenę biletu.

Warunki Handlowe dotyczące usługi zwrotu biletów zawarte są w warunkach taryf Scandlines.

Aktualnie opłata za zakup biletu w porcie/zamówienie telefoniczne – od 15 euro.

Nazwy taryf Scandlines 

Scandlines umożliwia swoim Klientom lżejszy i szybszy wybór odpowiedniego biletu. Obecnie funkcjonują taryfy: EARLY BOOKER, STANDARD (dawniej ECONOMY EXTRA) oraz FLEX.

Szczegóły znajdziecie Państwo w zakładce „DO POBRANIA” – „Taryfy Scandlines”

Informujemy, że Scandlines wprowadził obowiązek podawania numeru komórkowego (kontaktowego) do osoby podróżującej liniami Scandlines, celem informowania bezpośrednio (wiadomość sms) klientów podróżujących o ewentualnych zmianach w ruchu promów (sztormy, odwołania czy opóźnienia promów).

Podanie numeru kontaktowego jest obowiązkowe, warunkujące realizację rezerwacji.

Telefon osoby podróżującej musi być aktywny za granicami Polski. Niezbędne jest podanie numeru kierunkowego kraju właściwego dla operatora sieci, w której telefon jest zarejestrowany.

Informacje dotyczące możliwości składania zażaleń
W przypadku, gdy mają Państwo krytyczne uwagi lub nie są zadowoleni z produktu lub usług dostarczanych przez Scandlines, uwagi należy kierować na piśmie na adres: customerservice.germany@scandlines.com.

Składający zażalenie proszeni są o podanie dokładnego powodu skargi wraz z miejscem i godziną zdarzenia, będącego powodem takiej skargi, a także o podanie numeru rezerwacji o ile taka została wykonana.

Jeśli sprawa nie zostanie rozpatrzona w sposób satysfakcjonujący według Państwa uznania, mają Państwo do dyspozycji portal poświęcony składaniu zażaleń Komisji Europejskiej. Przy składaniu tam zażalenia należy podać adres e-mail: customerservice.germany@scandlines.com.

Skandia Bogdan Palka
ul. Franciszka Zembali 18 B
41-809 Zabrze
Polska
NIP: 6481000694
REGON: 241865414

Poniedziałek – Piątek: 8:30 – 16:30
Weekend – Święta: Nieczynne

+48 (32) 272 39 61

+48 (32) 376 40 20

Infolinia: 801-000-315

Scandlines Polska – Główny Przedstawiciel na Polskę Towarzystwa Promowego Scandlines.